dinsdag 27 maart 2007

Het is weer zover.


Je zit op je werk en je staart naar buiten en je zegt BBQ en na wat heen en weer gepraat raken je collega ook overtuigd van de noodzaak. Ik had al meteen 1 medestander en nadat twee van mijn collega's hun vrouw hadden gebeld en hun hadden verteld dat ze gingen BBQ. Had ik toch al weer het acceptable aantal van 4 BBQ gekken.

Op naar de winkel en dan valt het toch niet mee om daar een BBQ vleespakketje te vinden. Op mijn mijn vraag waar staat de houtskool keek de vrouw van de C1000 mij vol ongeloof aan en zei, dat is een seizoensartikel en ik dacht, "precies, het seizoen is begonnen."
Mijn Collega is naar de Gamma gereden, want er moest ook nog een BBQ komen. Die van de hem was een beetje verroest. Ook bij de Gamma waren ze nog niet voorbereid op het nieuwe seizoen en kon er geen BBQ gekocht worden. Gelukkig hadden ze daar nog wel een vooraadje houtskool staan. Op het roster van de magnetron werd er vrolijk gebbqd.

Heren/Dames het BBQ seizoen is hiermee officieel van start gegaan.