donderdag 11 januari 2007

Nieuwe rubriek: Het huisdier van....

Deze week het huisdier van...
GUZ
(Bimbo)
Natuurlijk voel ik mij zeer vereerd dat ik de spits mag afbijten in deze supervette rubriek! Mijn konijn heet Bimbo. Het is echt een heel gaaf beest (zie foto). Hij of zij is nu ongeveer 3 jaar. Af en toe een worteltje en een oud broodje en hij of zij is weer blij! Eigenlijk is het konijn van Mirjam maar omdat ik altijd het hok moet verschonen en voor het eten moet zorgen (dus gewoon de hele verzorging) is het dus eigenlijk mijn konijn. Als je Bimbo een keer wilt komen bekijken dan mag dat natuurlijk! Tot dan!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wanneer is het weer kerst,dan kom ik wel even langs!

07:43  
Anonymous Anoniem said...

Hehehehehe...... was te verwachten natuurlijk.
http://www.dazbert.co.uk/sites/rudefood/food/bimbo.jpg

Maar ben je nou eigenlijk wel blij met Bimbo of had hij/zij ook wel weg mogen blijven toen die laatst ontsnapt was?

13:14  

Een reactie posten

<< Home