zondag 10 december 2006

The Lazy Frog vs DSM biologics





Vooraf aan de wedstrijd waren de verwachtingen laag. Zonder onze superspits Martin E. tegen DSM biologics, moesten we opboxen tegen een serieuze tegenstander zonder onze doelpuntenmachine.

Zonder The Coach, maar met een 1e divisie keeper kwamen we al snel op 1-0 achterstand. Dat schoot bij Guz in het verkeerde keelgat en strafte het af met 3 prachtige goals.Ondanks frustaties bij enkele spelers over het wanbeleid van een toeschouwer (kan Manke Nelis in vervolg aan de bar??) ging het team er vol voor. Met deze riante voorsprong speelden we op karakter de wedstrijd uit naar een 6-2 overwinning gedragen op ons juichende jonge publiek. Met nog 2 doelpunten van de jarige job en 1 van onze pepernotenbakker.

Jozo

8 Comments:

Blogger petra said...

jippie, leuk verslag en nog foto's ook.

11:08  
Blogger GUZ said...

joepie, mijn naam in een positief daglicht!

21:01  
Blogger GUZ said...

zelfs mijn doelpunt staat op de foto!

16:38  
Blogger GUZ said...

zulke positieve berichten doen gelijk de afwezigheid van de welbekende oude topscorerslijst in het niet vallen!

16:39  
Anonymous Anoniem said...

Hehehe..... heel scherp Peet.

01:43  
Blogger petra said...

??????????
nu heb ik iets gemist geloof ik, maar bedankt?!

12:07  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb ook iets gemist.

13:13  
Blogger GUZ said...

ik heb niets gemist, maar wel drie doelpunten gescoord!

14:11  

Een reactie posten

<< Home