zondag 22 oktober 2006

Verkiezing leukste baby


Nu alle foto's van de aanwezige baby's binnen de lazy frog gepubliseerd zijn wordt het hoogtijd voor een echte verkiezing.

Vind jij dat Klaas deze verkiezing moet winnen stem dan 1.
Denk jij dat Sara leuker is dan Klaas stem dan 2.
Is Jente volgens jouw liever dan Sara en Klaas bij elkaar stem dan 3.
Is volgens jouw de foto van Alexander doorslag gevend voor jouw keuze stem dan 4.
A.s. vrijdag wordt de prijs dan uitgereikt aan de mooiste/liefste/knapste/ baby.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

4

15:57  
Anonymous Anoniem said...

hey, mag je ook op jezelf stemmen?

22:24  
Anonymous Anoniem said...

De foto met Sara en Jente samen is natuurlijk de mooiste foto.

18:03  
Blogger petra said...

ze moeten vrijdag maar naast elkaar poseren, misschien dat dat doorslaggevend kan zijn voor de grote winna(a)r(es).

20:15  
Blogger Zonja said...

Ook ik twijfel nog tussen 2 grote kanshebbers!

20:20  
Blogger RedNax said...

Tot nu toe zie ik alleen stemmen voor klaas en mij, zijn wij dan die grote kanshebbers?

10:24  
Anonymous Anoniem said...

volgens mij wordt het Klaas, hij kijkt zo blij bij zijn kinderijsje.

12:59  
Anonymous Anoniem said...

Mike kiest ook voor Klaus want ik waag mij er echt niet aan om een keuze te maken tussen Jente en Sara.

16:47  
Anonymous Anoniem said...

Lastig om op basis van een foto een oordeel te vormen in de verkiezing 'leukste baby'. Als het zou gaan om de 'mooiste baby' dan had ik het wel geweten.

19:50  

Een reactie posten

<< Home